maandag 14 januari 2013

Walking and driving

Vanochtend heb ik maar weer eens een wandelingetje gemaakt. Het was zo heerlijk knisperend fris!
Ik liep langs velden vol met ganzen die zo af en toe onder luid gegak (gesnater? gekwek?) opvlogen. Nu lijkt het op de foto net alsof ik in een glooiend landschap stond, maar ik heb er gewoon moeite mee om mijn telefoon recht te houden tijdens een foto maken ;)

Na zo'n heerlijke wandeling is het heerlijk thuiskomen met de wetenschap dat er bagels, roomkaas en zalm op je liggen te wachten! (het bordje en de beker zijn, hoe kan het ook anders, kringloopvondsten)

Gisteravond móest ik echt even stoppen met de auto om foto's te maken van de zonsondergang. Helaas had ik natuurlijk alleen weer mijn telefoon bij mij, maar ach, die maakt ook redelijke foto's :) In het echt was het nog zoveel mooier dan ooit op een foto is vast te leggen! De onderste foto komt misschien nog wel het meest overeen met hoe roze het echt was. Ik hou d'r van!!




19 opmerkingen:

Unknown zei

ja ja heul mooi die roze lucht
wat ook mooi is is die bagel.. ik krijg er trek van :-)

lien zei

Knisperend fris, dat zijn echt de juiste benamingen voor dit weer! Mooi die vogels! Zij zijn verstandig en zoeken de zon op!

Stins zei

Haha, zo woon je ineens in Limburg, goeie truc!
En wat een mooi serviesje :)...

vaNNien zei

Mooie foto's! Zo wordt Drenthe opeens een glooiende provincie ;-) Wat een ptachtig bordje en beker! En een lekker broodje, hmm.
Laatste foto's Kloosterveen? Mooi dat roze!

Een dotje wat zei

Aaah... heerlijke foto's! Morgen sneeuw, dat gaat vast ook weer mooie plaatjes opleveren ;-) Fijne avond!

Lorecreatief zei

Mooie foto's en hmmm lekker die bagel!

Miss Creatuurtje zei

Een zonsondergang is altijd heel moeilijk vast te leggen, maar jou kleuren komen er toch dichtbij vind ik, supermooie natuurfoto's en mmm lekkere bagel op heel tof bordje en kopje!

**Chantal** Forms and Finds zei

Wauw, super foto's! Vooral die eerste, ook omdat je zo lekker ver weg kan kijken. Ik kan ook altijd helemaal blij worden als er iets extra lekkers in de (koel)kast ligt, jummie! Oww en foei mama Marcha ;) P & P is juist super leuk. Het heeft 4 verdiepinkjes vol met leuks. Volgende keer maar doen hoor! :D Fijn dat jullie wat aan de tips hadden! Fijne avond! :D

Sas zei

Ik hou van vogels.....en luchten kijken...mooi he die vogels die in groepen vliegen....en genieten die mooi gekleurde luchten...xxSas

merula zei

wow das zeker een mooie lucht! En de gakkers (snatteraars en/of kwekkers) zijn ook wel cool. zijn er echt wel heeel veel. Ze wisten zeker dat het hiet vandaag ging sneeuwen...

Bienemize zei

Fijn serviesje!!!

Belinda zei

Mooie luchten
Mooie kringloopvondsten
Mooie bagel (nou ja, vooral lekker ;-))

Poesie Oh Hi! zei

Wat een prachtig serviesgoed!

Els04 zei

geweldig mooie natuurfoto's!

maartje | letterkabinet zei

Mooi ja, en ik ben jaloers dat jij daar niet zo veel sneeuw hebt als hier... ik hou er niet zo van (vooral niet als je moet fietsen!).

Sweet Sienna Hope zei

heel leuk serviesje!!en de wolkenfoto's zijn echt wel geslaagd hoor!!groetjes

Maaike zei

Genieten! Je bordje en beker zijn heul leuk!!
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

Stephanie zei

Mooi mooi mooi!!! En ja zo'n bagel lust ik ook wel :)

kelly zei

schoon bordje en wauwie lucht!