maandag 21 januari 2013

Home sweet home

Ik doe vandaag ook maar eens mee met de home sweet home.
En dan met een bloemige versie.
Mijn hyacinten zijn al een eind op weg en m'n anjers liggen inmiddels alweer in de prullenbak helaas, maar gelukkig hebben we de foto's nog ;)

Even tussen neus en lippen door hoor:
P.S.1 Ik hoorde dat het volgende week gaat dooien; voor iedereen goed nieuws lijkt mij! (de sneeuw-liefhebbers kunnen nog even van de sneeuw genieten en de sneeuw-minder-liefhebbers zijn blij dat die ellende straks weer weg is........hmm bij welke categorie hoor ik? ;))
P.S. 2 Ik beleefde weer een kringloopsprookje (zoals Marlous dat noemt...), morgen meer daarover! (hopelijk, als ik wat redelijke foto's kan maken)








23 opmerkingen:

**Chantal** Forms and Finds zei

Gezellig bij jou thuis!! :D Fijne avond!! En ja joepie, kan ook niet wachten tot die sneeuw weg is. Minder slip gevaar voor deze zwangere... ;P

Stins zei

Wat heb je 't leuk...gezellig met die blommekes!
Ik ben zelf wel een beetje klaar met de sneeuw eigenlijk....beetje warmer zou ik prima vinden!
Ben trouwens benieuwd naar je kringloopschat : D...
Ik heb zaterdag ook een leukerdje gevonden, maar kan er nog niks mee op mijn blog...
Mijn laptop is nl. dit weekend " overleden" zomaar ineens...: (
Dus daarom val ik jou maar lastig met mijn overbodige info!
Groetjes en bedankt voor de zendtijd, Mirjam.

Anne zei

Wat ontzettend leuk met die bloemetjes! Ik word er vrolijk van!

Unknown zei

Mars..

IK KAN HIER ZO NIET TEGEN HEY !!!

Wat heb je gekocht bij de kring ? :-)

xx

Regina zei

Wat een leuke bloempotjes heb je! En het was vandaag toch wel grauwig weer, dus die kleurige foto's van jou gaan er goed in :)

Zaanse Zolder zei

Ow, je maakt me ontzettend nieuwsgierig naar je kringloopsprookje ! Enne... van mij mag die sneeuw weg hoor, ben er wel klaar mee om er elke dag tig x doorheen te moeten ploeteren om zoonlief te brengen en te halen puf puf.

lita zei

joepie! wij willen meer!

...C o w R o a d... zei

Wat voor foto-editing programma gebruik jij? ik vind je vage randjes erg fijn! ;-)

Miss Creatuurtje zei

Bloemen houden van mensen ... haal ze in huis!! (een of andere reclameslogan dat me nu zo te binnen schiet :-))

Sandra zei

Gezellig die bloempjes zo samen!
En ik vind de sneeuw nu heel leuk, maar ik vind het helemaal niet erg als het volgende week weer gaat dooien (krijgen we dan ook meteen echt lente?)

Maggie zei

GEWELDIG!!! En heel benieuwd naar je kringloopsprookje!!

...C o w R o a d... zei

Aha, maar ik koop geen extra ruimte hoor. Zorg er wel voor dat m'n foto's op z'n minimaalst zijn, zo tussen de 30 en 50kb each...

Jorian zei

Ziet er gezellig uit!

Mi Joya zei

Toch altijd leuk met wat groen in huis hé!!

Een dotje wat zei

Wat een leuk spul op jouw dienblaadje... ;-) Dat poppenhoofdbloempotje... helemaal geweldig! Is die ook van de kringloop? Ik ben overigens ook errug benieuwd naar je kringloopsprookje! Fijne avond!

lien zei

Vrolijke boel! Ik had vroeger ook zo'n kinderhoofdje waar een plantje in kon, leuk!

vaNNien zei

Ohw Mars, we hebben nog maar 1 dag sneeuw! Voor jou nog even volhouden dan maar.
Mooie hyacinten! Helaas verboden in ons huis ivm allergie manlief.
Heul benieuwd naar je sprookje..

ByBarbera zei

Gezellig hoor!!
Ik behoor tot de categorie sneeuw minder liefhebbers. Weg ermee!
Zon! Warmte!

Marieke zei

Mooi, die bloemen! Nog even genieten van de sneeuw dan maar (alhoewel, as alles weer gewoon is, is dat ook wel weer fijn, toch?) Groetjes, Marieke

Els04 zei

gezellig!!!

Bienemize zei

Gezellig!!!!

Poesie Oh Hi! zei

Wat een gezellige bloemetjes! Ik ben echt super blij dat het volgende week weer gaat dooien. Ja, vind het ook jammer voor alle schaats-fanaten die liever "it giet oan" hadden gehoord maar je kan niet alles hebben ;)

Lorecreatief zei

Leuk, bloemen in huis! :-)