vrijdag 11 januari 2013

De buit

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de tips voor Utrecht en Amsterdam! Ik ben woensdag alleen in Utrecht geweest, dus de tips voor Amsterdam sla ik op! Mijn moeder ging ook nog last-minute mee, gezellig!

De bedoeling was om bij Tiger een LP-wissellijst te kopen. Ik had deze al met kerst aan mijn zwager willen geven. Via een ingewikkelde constructie zou de lijst via via nog vóór de kerst bij mij terecht komen, maar helaas kwam er een kink in de kabel; de lijst ging kapot. Dus toen kreeg mijn zwager een tegoedbon :) De Tiger stond dus al op m'n verlanglijstje. Ik ben daar met een (stoffen) tasje vol weer de winkel uitgelopen, maar helaas zonder LP-lijst, want uitverkocht! BOEH! (nee mevrouw die zijn op, maar vrijdag krijgen we ze weer...JA HALLO, ik woon niet in de buurt!)
Anyway, bij Tiger kocht ik 2 A4wissellijsten, 2 rollen tape, papieren labels, groene kledinghangers en een stoffen tasje met een knappe vent erop!
Strand West stond ook al op m'n lijstje, want daar wilde ik gekleurd snoer kopen voor mijn hanglamp. Ik kon weer eens niet kiezen, dus ik nam fluor geel én felroze/zwart snoer. Daar wilde ik het bij laten.... maar ja, ze hadden ook wat dingetjes in de uitverkoop en ik ben echt een sucker for uitverkoop! Uiteindelijk heb ik dan toch een hoes gekocht voor mijn iPad (want tja, dat is dan nog nuttig ;))
Dankzij jullie tips ben ik ook nog bij Keck&Lisa geweest. Daar heb ik het huisje gekocht wat een brievenhouder is. Deze stond ook op mijn kerst-lijstje, maar nu dan maar zelf gekocht. Online zijn ze overal al uitverkocht. Het roze dingetje is een cadeautje dat ik kreeg van mijn moeder. Het is het boekje vrolijk in 3,5 maand van Snor! Dus jullie kunnen de komende 3,5 maand jullie geluk op omdat ik dan vrolijk zal zijn ;)

De lijsten heb ik meteen in gebruik genomen!

26 opmerkingen:

Unknown zei

Super leuk! :) dat tasje is geweldig haha

merula zei

oempf wat een ingewikkeld gedoe met die lijst! Maar wat heerlijk zo'n dagje shoppen en ook nog eens goed geslaagd! Ik vind de knapperd of wel een knapperd hoor! De fluor spulletjes mjam. Allemaal leuk, u kunt weer even vooruit. (ik snap dat het budget voor de popcorn bij de film op is ;)

todayjoday zei

Hahaha heerlijk al die nieuwe spulletjes he!
Daar word je blij,..dat heb ik met mijn nieuwe jurk haha.
Fijn weekend.

Mi Joya zei

Haha die tas van Tiger heb ik ook en telkens ik die gebruik komt er wel reactie op!!

Maaike zei

Wow! Leuk zeg!! En wat een tas, lachen!
Geniet van je mooie spulletjes en volgens mij ben jij over 3,5 maand pas Echt vrolijk als je het boekje uit hebt ofzo?!
Nou ja, hoe dan ook; Fijn weekend!
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

Poesie Oh Hi! zei

Haha owwww die tas is ook echt leuk! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! Je bent in ieder geval heel erg goed geslaagd zie ik ;)

Unknown zei

die snoeren vind ik geweldig !!
je hebt inderdaad de buit weer binnen haha :-)
Een heul goed weekend !!
Liefs, Ellen

Huis lief huis zei

Je bent goed geslaagd! Leuke winkel he? Tiger :)

Sjaantje zei

Wauw goed geslaagd!! Ik moet echt hoognodig eens naar Tiger!

Zaanse Zolder zei

Toffe winkel toch hè. Die man op dat tasje..... dat ventje heeft mijn hub op zijn koffiemok, hilarisch wakker worden (ook Tiger natuurlijk). Die tape staat ook op mijn lijstje, nu nog even tijd vinden om naar Utrecht af te reizen.

Tante Cupcake zei

Klinkt als een gezellige dag. En wat een leuke spulletjes heb je mee naar huis genomen! Zelf woon ik dichtbij Utrecht dus kom er regelmatig. Een heerlijke stad vind ik het.

Goed weekend!

Sas zei

ooooh dat linnen tasje....en al die leuke kekke dingen....smul!
xxSas

Maggie zei

Oh wauw!! Wat een flinke en super leuke buit!! En mooi ook die lijsten en vooral de poppetjes die erbij staan!! Die wil ik ook nog eens scoren... =)

lien zei

Dat tasje, hahahaha!!!!

Chez Chouke zei

Zo, heb je altijd een knappe aan je zij. Kan ook niet iedereen zeggen!

Een dotje wat zei

Wauw, geweldige spulletjes! Vette buit ;-) Haha! Een heel fijn weekend... x

maartje | letterkabinet zei

Haha die tas :) En dat brievenhouderhuisje staat ook op mijn verlanglijst (al veel te lang).

maartje | letterkabinet zei

Haha die tas :) En dat brievenhouderhuisje staat ook op mijn verlanglijst (al veel te lang).

kelly zei

dieje knapperd, geweldig!!

Bienemize zei

Goed gescoord man!!!!!
Ik wil ook naar Tiger!!!!!!:-)

Miek zei

Ha, lekker shoppen...daar alleen al worden we vrolijk van :)

Regina zei

Jammer dat je nu weer niet die lijst hebt. Maar gelukkig ben je niet voor niets gegaan. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht!

Malou zei

Echt heel leuk!

Stephanie zei

Wat een goeie spullen heb je gekocht! Die had ik ook zó mee kunnen nemen :)
Trouwens leuke poppetjes (van Kitsch Kitchen?) met de mutsjes (van de innocent smoothies?)

Saskia Janssen zei

Van die tas heb ik een mok, elke keer als ik kom voor de tas zie ik hem niet, zo'n leuk tasje :)

Iris Vank zei

Leuk!! Ik heb dat tasje ook. Maar ik voel me toch wat raar als ik hem in de supermarkt uit mijn tas vis, zo'n man in onderbroek. ;)