woensdag 16 januari 2013

Corny question

Voordat ik een giveaway ga doen, zou ik graag van jullie, beste meelezers, willen weten wat jullie nou eigenlijk leuk vinden om te winnen? Niet dat ik dan precies ga doen wat jullie zeggen (of misschien wel, ha!), maar ik zou graag willen weten wat jullie leuk vinden. (hmmm had ik dat al eens eerder gevraagd?...) Ach tja, het is lastig om iets te vinden dat iedereen leuk vindt. Volgens mij heb ik ook best wat meelezers met verschillende smaken :) Nou ja, als je het wilt delen; graag!

Onderstaande foto maakte ik tijdens mijn wandelingetje, ik vond het zo'n mooi beeld; lonely corn :) Ik bewerkte de foto ook nog 2 keer. En omdat kiezen niet mijn sterkste kant is, plaats ik ze alle 3 gewoon hier! (ik geloof dat de bovenste zonder filter is, genomen met mijn telefoon)



20 opmerkingen:

Rianne van der Waals zei

Mooie foto's die van 'lonely corn', en ook een leuke titel!!! Ik vind het wel een spannende compositie zo met die twee hoogspanningsmasten er achter. Toch trekt de 'lonely corn' de aandacht, leuk gedaan!

En over de 'give away': Ik dacht eigenlijk dat iets van 'Mars' wel leuk zou zijn :-)

merula zei

o ik krijg bijna medelijden met dat sprietje.....
Tja ik denk dat je moet give-awayen wat je zelf leuk vind toch? Dan kunnen mensen zelf kiezen of ze wel of niet mee doen. Of een verassingsding (kun je die altijd laten toepassen op de winnaar)

Lovely Tough Cookie zei

Ah gossie, de eenzame corn. Hihi.
Bij een give away vind ik vanalles leuk, vooral dat wat iemand zelf met plezier heeft samengesteld.

Unknown zei

fijn type ik een bericht, service unavailable..

nog een poging.. de bovenste foto vind ik het mooist :) de foto's van de katten rechts zijn super !
give-away: wat jij kan missen en handgemaakt is het leukst (tijd en aandacht) daar gaat het mij om.
xxxx

Anne zei

Wat een mooie foto's! Heel dramatisch ;) Ik heb nog nooit meegedaan aan een give-away, maar ik denk dat ik iets persoonlijk het leukste zou vinden, dus echt iets van jou of wat jij zelf leuk vind.
Ik ben nu al nieuwsgierig naar wat je gaat kiezen!

het Meisje van de Zeppelinfabriek zei

Mooie foto's!

Stephanie zei

Lonely corn it is :)! Gave foto's! En een give away is gewoonweg leuk ongeacht wat t is vind ik :)

Bienemize zei

Ik zou zeggen iets (mais) geels :-)
(geintje) Liefde en aandacht dan is het goed!!

Je foto,s zijn mooi!!

lien zei

Ja joh, gewoon met plezier iets kiezen, je moet er zelf ook lol aan beleven! Nice pictures!

Mi Joya zei

Ik vind de bovenste foto de mooiste!
Gewoon geven wat jij leuk vindt meid! En dan kiezen wij zelf wel of we willen meedoen of niet... :)
Ohh en wat heb jij dan wel besteld van Korea???

Mi Joya zei

Maar iets uit de Kringloop is altijd super hé!! Daar zullen veel blogsters wel voor te vinden zijn, inclusief mezelf :D

Els04 zei

de bovenste is geweldig!
en ivm give away: doe gewoon je zin hoor!

Stins zei

Mooie plaatjes.....idd een eenzame spriet...zo komt ie toch nog in de aandacht!
Een verrassings geef-weg lijkt me leuk! Maakt verder niet uit, als het op-zijn-Mars' is komt het wel goed...;)

ByBarbera zei

Ik kan ook wel zeggen maakt niet uit wat je give away is, alles is leuk (en dat meen ik dan ook nog), maar dat was je vraag niet. Dus: iets bruikbaars is altijd leuk. Iets wat iedereen wel kan gebruiken. En iets creatiefs maken van je lomo's is ook erg leuk, denk ik.

Chrissie en Heidi zei

Coole foto's! En w.b. give-away'en...euhm....als ik dan toch mag kiezen...een nieuwe auto! Hij warmt zo langzaam op met deze kou! Maar ach, ben toch wel erg aan m'n ouwe karretje gehecht dus doe maar gewoon iets leuk kringloopachtigs of meuk om mee te knutselen of iets zelfgeknutseld... OOOOh ja, bedenk me dat je eens zo'n woord had gepunnikt! Daar kom ik steeds niet aan toe, weet niet meer hoe ik moet punniken en wil het zooo graag! Kunnen we niet een give-away regelen waar alleen ik van op de hoogte ben ;-)
Hihi, ben in een redelijk flauwe bui dus trek je er vooral niks van aan ;-)

elv's zei

Echt super je foto's!!!! gaaf hé om zo met je telefoon de mooiste dingen te maken ;-) Fijne vrijdag!

Regina zei

Ik hou me zelf meestal buiten winacties, maar wil wel even kwijt dat ik je foto´s erg leuk vind. De middelste uitvoering vind ik denk ik het meest geslaagd :)

Sweet Sienna Hope zei

Ik herken ook het probleem van niet te kunnen kiezen, ik heb dat ook. Je hart volgen, iets met liefde maken is toch steeds heel mooi!!lieve groetjes!

noofs zei

Een verrassing ! Dat vind ik het allerleukst als give away! Het idee dar er een pakje komt waarvan je geen idee hebt wat het is geeft zo'n fijn gevoel :-) beetje als Sinterklaas zeg maar. Dank voor je bezoek aan mijn blog. Wat super dat jij nu ook een eigen magic Mary hebt.

PIm zei

Wat leuk!
Inderdaad een verrassing is heel magisch!
Ik hou zelf ook van magneetjes kunnen overal koelkast, verwarming enzo en kan je nooit te veel van hebben.
Wel zelf gemaakte natuurlijk ^^