dinsdag 29 januari 2013

Thrifty tuesday

Een week niet niet naar de kringloopwinkel geweest, is een week niet geleefd ;)
Dus ik toog meerdere keren naar de winkel en vond niet zo heul veel, maar toch wel weer wat (natuurlijk, ik heb grijpgrage klauwen)
Mijn liefde voor vaasjes is schijnbaar nog niet voorbij en dus kocht ik het paarse exemplaar.
Ik vond een Rörstrand Red Top schaal, maar dan zonder de Red Top (deksel) helaas! Ach, zo kan ie ook prima dienst doen ;)
Het pannetje heeft een handig schenktuitje en daarom kocht ik het. Ik wil namelijk als laatste in blogland ook kaarsen omsmelten :) Maar ergens vind ik het ook wel weer zonde van het pannetje, want hij is echt nog gloednieuw!
Als laatste vond ik een stuk of 30 oude kaarten. Aan de afgeknipte hoeken te zien hebben ze in zo'n verzamelalbum gezeten, maar die zat er niet meer bij.

19 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

goed geslaagd ! ook je leuke rodedeksel-schaal zónder rode deksel.
Ik heb ook weer wat schatjes te laten zien, ik loop achter met showen. Morgen eerst weer kringlopen haha!

Poesie Oh Hi! zei

Heerlijke vondsten! Ben het helemaal met je eens: een week niet naar de kringloopwinkel is een week niet geleefd! Haha

Pikestreet zei

Toch een leuke schaal!

Andrea zei

leuke spullen! :) staat er ook iets achteraop de kaarten? lijkt me grappig om al die oude vakantiegroeten te lezen...

merula zei

ik vind het altijd zo frappant (jawel frappant) dat je al die design namen erbij kent!
Onze Popla :) wc rollen zijn een beetje uit elkaar aan het vallen in de regen..... dus of het nu zo'n goed plan was.....

Unknown zei

zwart wit pannetje, en paarse vaas vind ik echt geweldig !!

je hebt weer goed je slag geslagen haha :-)

xxx

Maaike zei

Dat heb je mooi gedaan met die grijpgrage klauwen van je! En ja, verteles; hoe kom je toch aan al die design-kennis?
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

Janina - Elke dag zaterdag zei

:)

Miss Creatuurtje zei

Yep, dat pannetje zou ik ook meegedaan hebben! :-)

Unknown zei

Leuk pannetje en mooie kaarten, ik herken het kringloop fenomeen, je vindt altijd wel iets leuks (a)

Groetjes,
Leonie

Bylejonie.blogspot.nl

Stins zei

Ow ,dat bloemenpannetje vind ik leuk!
Niet zo saai als een gewone pan tenminste....

Rianne van der Waals zei

Dat paarse vaasje zo mooi, ook qua vorm!

lien zei

Haha, weet je dat ik dat laatst ook dacht: een week niet gekringloopt is een week niet geleefd. Kaarten zijn vaak lastig te vinden bij de kringloop, des te leuker!

Consuminderenmetplezier zei

Wat een enig pannetje met dat schatige bloempje, echt leuk! Je kunt nog even wachten met kaarsen omsmelten... Heb ik nog nooit gedaan... Je bent dus niet de laatste... Je brengt me trouwens op een idee; vanaf nu ga ik restjes kaars sparen, spaar ik ook weer es wat... ;-)

Sjaantje zei

Je bent weer goed geslaagd!

Alice zei

Heul Goed! ;) die kaartjes zijn ook fijn! Paars is niet mijn kleur, maar wat een mooi!

Aankleedpopje zei

Toffe vondsten en een mooie en o zo ware spreuk! ;-)

Lorecreatief zei

Het pannetje is erg leuk!

Bienemize zei

Wauw dat zwart witte pannetje is tof!!