donderdag 31 januari 2013

Mag ik naast je liggen?

Lieve Mauser lekker opgekruld op de bank/kranten. Heerlijk ziet dat eruit! Maar ja ik kan er niet naast liggen, want ik moet nog even stofzuigen...
En Mauser ligt daar dan ook niet meer, want zij is bang voor stofzuigers.
P.s. had ik net alles op de foto gezet voor mijn giveaway....ben ik niet tevreden over de indeling! En ik 'mis' nog wat...nog even geduld a.u.b!

Oja, vergeet ik dat weer bijna te vermelden: op de facebookpagina van Margriet stond het volgende:
Voor een productie in Margriet zijn we op zoek naar vrouwen die op een rommelmarkt of vrijmarkt een leuk woonitem hebben gescoord. 
Denk hierbij aan: een aparte stoel, tafel, lamp, tapijt, kunst, spiegel/lijst, koffers, kastje, tafel, servies, kapstok, vazen of misschien wel iets heel anders. 

Voor de productie wordt je mooi opgemaakt en gestyled en ga je samen met je woonitem op de foto. 

Dus heb jij iets heel gaafs voor in huis gescoord? Maak dan een foto van jezelf én het item en mail deze vóór 6 februari 2013 naar judith.baehner@sanomamedia.nl.

De fotoshoot is in Amsterdam, ik vind dat te ver weg, maar misschien dat 1 van jullie wel zin heeft?

18 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een plaatje! :) Die 2 van mij liggen er ook altijd zo bij

Unknown zei

Poezen, echte levensgenieters, die van mij liggen ook in de meest vreemde houdingen en de stofzuiger is inderdaad heel eng!
Kortom, heel herkenbaar!

Groetjes,
Leonie

Bylejonie.blogspot.nl

lien zei

Haha, onze hond is ook zo bang voor de stofzuiger, dan vertrekt 'ie met de staart tussen de benen naar boven :)

Stins zei

Ooo, heerlijk plaatje! Die van ons hebben het ook niet op de stofzuiger....

Els04 zei

Hier van hetzelfde, als de dood voor de stofzuiger!

studiomam zei

Oooo ik wou dat ik een kat was.... wat een leven...

**Chantal** Forms and Finds zei

Hahaha aww gussie toch! :) Bo stond er vaak heel gek om heen te springen, alsof ie opeens in een dwaze bui was. Dan liep ie altijd in de weg en dreigen met 'pas op, of ik zuig je op' daar werd ie ook niet bang van. Bah, wat mis ik die lieverd!

ByBarbera zei

Heerlijk zo'n ZEN kattenleven!
Maareh...echt te ver weg...ik denk namelijk dat jij geknipt bent voor dat Margriet item. Je scoort altijd zulke goeie spullen!
Wil er niet iemand je daarheen rijden?
volgensmij woon ik niet in de buurt van jou....?

vaNNien zei

Och poeziewoezie! Wat heerlijk zeg, om zo te kunnen slapen. Zou best voor een weekje kat willen zijn ;-)
En ook al heb ik geen poezebeest, Jikke is ook niet dol op de stofzuiger en zoekt altijd gauw een ander plekje in huis op.

Evarommeltjes zei

Ah wat ligt ze er lief bij! Hier is de stofzuiger ook niet favoriet, ze gaan er dan allebei vandoor.

Anoniem zei

Ik heb hier al weken niet meer gestofzuigd. Kan het niet over mijn hart verkrijgen om de snoesjes te storen. Ja, 's morgens tussen vijf en zeven dan houdt de kater mij uit mijn slaap, maar als hij dan om half acht weer zo lief ligt te slapen dan laat ik het toch maar, om hem op zijn beurt eens flink wakker te schudden. Ik wordt meteen beloond want ik hoef maar met mijn hoofd bij hem in buurt te komen en hij gaat spinnen (dacht ik dat hij sliep....).

Mi Joya zei

Oh maar jij zou toch moeten meedoen aan die fotoreportage want jij scoorde toch al enkele bijzondere items? Doen!!!!!!!

Unknown zei

lief hey.. jouw skat !

foto reportage..
IK ga echt niet op de foto whahaha btw amsterdam is mij te ver..

liefs, Ellen

Poesie Oh Hi! zei

Oh wat een heerlijk gezicht die slapende Mauser :) Daar smelt ik he-le-maal van weg :)

merula zei

poezen zijn toch maar rare dingen vind ik.....
Ik heb ook niet zo'n fotoambities in Amsterdam. Maar het is wel een leuk item!

Lovely Tough Cookie zei

Zoals die beestjes kunnen liggen.
Heerlijk ontspannen!
Geen verplichtingen of rare taken zoals stofzuigen.
Die katten hebben het soms beter voor elkaar dan wij ;)

Miss Creatuurtje zei

Luilekkerpoezenland ...

Bienemize zei

Lekker hoor zo liggen tegen zo,n mooi kussen nog wel :-)