donderdag 3 januari 2013

Mazzel-reclame-post


Ergens in november begon bij mij het geluk in het spel. Ik won een mooi notitieboek van Roddy & Ginger waar ik hier al over blogde.
Daarna ging het rap, want ik won het ene na het andere. Ik begon me bijna te schamen als ik mezelf weer als winnaar zag vermeld! Maar goed, ik heb natuurlijk net zoveel kans als ieder ander, dus gewoon mazzel gehad :) En ik ben met alles wat ik win blij!!
Na het notitieboek won ik het mooie wollen plaid wat ik ook al had laten zien hier en waaronder ik al menig avondje heb vertoefd!
Hmm, nu ik erover nadenk, misschien was de giveaway van Tante Cupcake wel de eerste die ik won en die alles in gang heeft gezet :) Van haar ontving ik ook een mooi pakketje nadat het oorspronkelijke pakketje was kwijtgeraakt bij de post, zie hier
En waar ik ook al over blogde waren de kaarten van Hellicopter die ik kon bestellen doordat ik een DaWanda voucher won bij byPetra.

Maar dat was dus nog lang niet alles! Ik begin me bijna weer te schamen en ik wil niet opscheppen met dit blogje, maar juist de mensen bedanken waarbij ik al dit moois won! Dus ik ga nog even verder :)

Marije van Wijeisenijs gaf deze mooie tas en kaarten van Studio Escargot weg. Ik heb heel vaak zo'n canvas tas in mijn 'gewone' tas zitten voor boodschapjes, maar zo'n  mooie had ik nog niet. De opdruk is gemaakt door Henk Schiffmacher, helemaal te gek! De opbrengst van de tas ging ook nog naar de voedselbank, dus een win-win-win situatie, want ik denk dat het voor jouw karma ook goed doet Marije! ;)



De analoog-digitale-mix-foto-koningin Iris van Enigheid liet van deze geweldige mixen kaarten maken en verlootte een paar setjes. Ik was 1 van de gelukkigen! Dank Iris, ze verdwijnen zo meteen in mijn kaartenrek :)

Ik ben fan van het werk van Emmel. Zo'n beetje alles wat zij maakt is mooi! (ik kan wel zeggen dat ik alles mooi vind, maar we moeten natuurlijk niet hebben dat ze naast d'r schoenen gaat lopen he ;))
Zij verlootte zo'n mooie etui met geborduurd kunstwerk, I love it! Erbij zaten ook nog gehaakte kerstballen, maar die hingen al in takken... Ik had gezegd dat het leuke katten-speelballen zouden zijn, maar ik kan het toch niet over mijn hart verkrijgen om ze voor de katten te werpen ;)


&Suus is een mooi woonblog waarbij je voornamelijk woon-gerelateerde blogs kan lezen/zien. Toch kon je bij haar deze mooie clutch winnen. Het zusje van Suus werkt namelijk bij een agentschap die o.a. het merk nOva vertegenwoordigt. Ik ben helemaal verliefd op het tasje met al die mooie kleurtjes!! Dankjewel Suus en Zus! 

Ingthings (wie kent haar blog niet?!) organiseerde weer eens een weggeefweek ter ere van de kou (ofzoiets ;)) en daar kon je heel veel leuke dingen winnen. Ik schreef me in voor een aantal dingetjes en won zowaar iets! Het was nog wel spannend wat ik zou ontvangen, want dat stond er niet bij....
En op een dag viel er een envelop in de bus met daarin een klein doosje...met daarin dit geweldige kunstwerkje! Mouseblossom, oftewel Yvonne, maakt o.a. deze broches, maar nog veel meer. Kijk maar eens op haar site(s)!
Ik denk dat ik het niet als broche ga gebruiken maar aan de muur ga hangen als klein schilderijtje :)


En als laatste won ik deze mooie kaarten van Deborah van Bo designs, ook al zo'n getalenteerde dame! Kijk vooral ook eens in haar shop waar ze o.a. kaarten verkoopt, maar ook geweldige kopjes en theepotten!!
Ze kwamen vandaag door de brievenbus en dus kon ik eindelijk dit blogje typen! :)



Sorry voor de lange post, maar ik moest natuurlijk wel al die gulle gevers bedanken!! Alles wordt altijd met vreugde en huppelsprongen ontvangen!!
Binnenkort geef ik zelf wat weg!

De meeste foto's zijn gemaakt onder slechte omstandigheden (donker weer) en nog slechter dan jullie gewend zijn, sorry daarvoor ;)

36 opmerkingen:

Unknown zei

Jeeeeeeeaaah dat is toch niet normaal! :0) hahaha! Wel lief dat je iedereen bedankt! En tja, gewoon erg gelukkig ben jij. Heb toch echt gewoon een online lootje getrokken!

Veel plezier van al je kado's en leuk dat je erg blij bent met het tasje!
Liefs Suus

maarnietvangrijs zei

Je hebt het gewoon verdiend, dat kan niet anders! Geniet maar lekker van al dat moois!

Poesie Oh Hi! zei

Wat geweldig voor je zeg! Heel erg leuk allemaal :) Geniet er van!

**Chantal** Forms and Finds zei

Wauwie, dat is veel! Tof toch??!! Veel plezier van alle mooie spullies! :)

Een dotje wat zei

Bofkont! Haha... Moet ik zeggen. Ik won ook vanalles afgelopen jaar. Heerlijk om je zo blessed te voelen toch? Geniet ervan! Xx

Els04 zei

amaaaai, tof! genieten maar!
liefs els

Andrea zei

wow! wat een bofkont ben jij! (al mag ik ook niet klagen, nadat ik op dezelfde dag twee dawanda-bonnen won. maar jij overtreft dat nog :D) leuke spullen zijn het allemaal! en die canvastas heb ik zelf ook. mooi is die, he :)

Zaanse Zolder zei

Allemachtig ! Je had best een klein beetje geluk hihi !

Janina - Elke dag zaterdag zei

Lucky girl! En het is je enorm gegund, gewoon fijn genieten van al dit leuks!

emmel-prutsemieke zei

Ja allo!! zo veel! Geniet ervan;-)
Ik loop nooit naast men schoenen, kheb altijd laarzen aan;-)

Mariël zei

Wauw! Wat een geluksvogel!

ByBarbera zei

Ik zei het vorig jaar al (dat klinkt nu ineens heel ver weg); eerst geluk in het spel en nu je verzadigd bent met al dat moois, op naar geluk in de liefde!

Stins zei

Ja hallo, zo kannie wel weer even hè! Wat leuk allemaal!
Je sterren zullen wel heel gunstig staan ofzo!
Geniet ze van al dat leuks.... : )

een kloddertje roze hier zei

bofkont! dat zeg ik ervan ;)

...C o w R o a d... zei

Hey, you lucky duck you!!! ;-)
Ik heb vorig jaar maar twee keer iets gewonnen: fijne kaarten van All the Luck In the World (yes!) en toen, en toen???? Die hele fijne stof van jou!!!!! Nogmaals dank, dat was een superfijne verrassing! :-)

Unknown zei

haha gewoon een mazzelkont :-)
heb tzelf ook weleens gehad hoor met een verloting de hoofdprijs het jaar daarop weer :-) we werden toch beetje scheef aangekeken hahaha.
TV gewonnen, ik met mn grote mond: als ik weer een tv win.. wie wil em overnemen ? en ja hoor ik won weer een tv. :-)
leuke momenten toch ?
geniet er maar van !!
xx

Chez Chouke zei

Je hebt het vast verdiend, jij doet ook zulke lieve dingen voor je medeblogsters!

lita zei

Bofkont! Wat leuk om zoveel toffe spulletjes te krijgen ! Daar hoef je je helemaal niet voor te schamen, enkel genieten....

Lorecreatief zei

Oh ik ken het gevoel, ik ben blij dat ik niet de enige ben ;-) Ik won vorig jaar 8 keer! ;-) Haha :-p
Wel leuk hè, al die leuke spulletjes, geniet er van!

Stephanie zei

Man man man...dat is nog eens in the winning mood zijn! Goed zeg! Gefeliciteerd!

Blauwe Druijffjes zei

Goed zo... blij zijn met wat je krijgt... volgens mij lukt dat prima!

Mi Joya zei

Wat een verwende brievenbus ;-)
Mooie spulletjes hé van Hellicopter! Ik verwende mezelf met enkele magneten...
En ik vond ook iets supers in mijn brievenbus van Bo.
Geniet van alle cadeautjes!

Sweet Sienna Hope zei

een waslijstje van leuke dingen, gelukszakje, geniet er ten volle van!

prentje zei

Goed begin van het nieuwe jaar (en een goed einde van het oude ;-))

Huis lief huis zei

Wat ben jij een ongelooflijke bofferd! Leuk toch! en je bent er ook nog heeeel blij mee zo te zien :)

lien zei

Leuk toch al die mooie cadeautjes! Ik heb ook een periode gehad dat ik de ene na de andere give-away won... op een gegeven moment voel je je bezwaard he, haha!

MARTINE'S BLOG zei

Heerlijk al die kadootjes... het is je gegund.
Geniet er van. En heel mooi 2013!
Liefs, Martine x.

Chrissie en Heidi zei

Hallooooo, hoe raak je besmet met het 'win-virus'??!!! ;-) Het is gewoon hilarisch! Gewoon lekker van genieten :-) En... bij deze nog alle goeds voor 2013 gewenst!!!

merula zei

Ik hou het even kort hoor; WOW!

Miss Creatuurtje zei

Er gewoon lekker van genieten meid!! Iedereen heeft recht op veel cadeautjes (en het zijn allemaal hele leuke!), de ene met wat meer mazzel dan de andere :-) Fijn 2013!!

vaNNien zei

Wauauauauauauauauauauauauauauwwwww!!!
(ogen puilen uit, kin hangt op mijn voeten)
Gaaf hoor Mars!!
Ik wens jou voor 2013 nog meer geluk!

kelly zei

amai!! gelukzak :) goe bezig ;)

Bienemize zei

Wat een heerlijkheden allemaal!!
Geniet er maar lekker van hoor!!

Marlou zei

wat ben jij een geluksvogel zeg :)
maar hé, lekker van genieten. 't zijn veel mooie spulletjes!

Poesie Oh Hi! zei

Wegens geen e-mailadres van je plaats ik het berichtje ook even hier in reactie op jouw bericht bij mijn blog :)

Nee ik heb echt helemaal geen moeite gehad met het stoppen. Sterker nog: ik was niet eens van plan om te stoppen met roken :) Maar mijn werkgever kwam met zo'n "Toffe Gadget" aanzetten dat ik het ook eens wilde proberen: De elektronische sigaret. Na 1 dag wilde ik al niet meer gewoon roken omdat ik het gewoon te goor voor woorden vond. In de elektrische sigaret kun je namelijk allemaal lekkere smaakjes doen. :-) Misschien is het ook wat voor jou: www.wegwerpsigaret.com

Aankleedpopje zei

Wow, wat heb jij veel leuks gewonnen! Supergenieten.