dinsdag 18 juni 2013

Thrifty tuesday

En jawel dames en heren. Ik vond weer een gele lamp. Die ik meenam. Want anders stond ie niet op mijn tafel, ha!

De plantenpot vond ik in dezelfde kringloopwinkel. In Zwolle! Ik ging daar vrijdag met mijn moeder heen voor de lapjesmarkt (die volgens mij vroeger veel groter was?) En op weg naar de parkeergarage kwamen we langs een kringloopwinkel. Waar ik dus even snel naar binnen strompelde. Strompelde? Jep, ik stond op met een zere voet (onderkant) en dacht dat het wel mee zou vallen.... Nou, dat deed het helaas niet kan ik je vertellen! Dus als je vrijdag iemand door Zwolle hebt zien strompelen/half hinkelen..dan was ik dat waarschijnlijk :) Wel nog even snel geshopt bij leuke winkeltjes natuurlijk! (Kunst en klieder, Dille en kamille)

Verder geen vondsten, want Bazooka (de kat) was dit weekend ziek. Die heb ik in de gaten gehouden, dus geen rommelmarkten voor mij. Hij heeft trouwens vermoedelijk een keelontsteking en ik mag nu een week lang 2x daags een tabletje geven: feest! Mijn voet is nog wat pijnlijk, maar gaat beter. Geen idee wat er mee was. Het leek wel of er een vochtophoping onder mijn voet zat.... Ik ben natuurlijk niet naar de dokter geweest ;)

20 opmerkingen:

**Chantal** Forms and Finds zei

Uiteraard ga je dan niet naar de dokter. Tsss, je bent toch niet gek, hahaha. ;P Hoop dat jullie allebei weer snel up and running zijn. Je hebt iig weer leuke vondsten gescoord. Dank dat je naar vintage FP uit wilt kijken... Lief! Fijne dag verder

Een huis in de straat zei

Hopelijk zijn jullie snel weer op de been (of op de voet :p)!
Speciale plantenpot, maar wel tof.

Zaanse Zolder zei

Haha geweldig, yep gele lampen laat jij niet staan.
ik was niet in Zwolle en heb je dus niet gezien. Wel balen van je voet. Gek is dat toch, some heb je ineens zomaar iets. Okee een kat met een keelontsteking...
Die pot vind ik wel erg leuk zeg !!! Kijk dát soort speciale dingen vind ik nou weer nooit. Wel veel ander leuks natuurlijk :-) Jemig wat een kletsverhaal, komt door de warmte..

Indruk zei

Die gele lamp lag er vast speciaal voor jou. Zielig voor je kat. Pascale x

Karlijn zei

Je zou echt een boek moeten maken met alle leuke kringloopwinkels! Man, wat vind jij steeds leuke spullen :)

Aankleedpopje zei

Hahaha, wel met je kat naar de dokter, maar niet met je voet en ook niet met je gele-lampen-ziekte. ;-)
Een vriendin van mij zegt trouwens dat als je zomaar opeens pijn aan je voet hebt, dat dat komt doordat je niet genoeg naar je gevoel en intuïtie luistert. Het is maar dat je het even weet.....

merula zei

oef ziekenboeg in huize Mars..... Gelukkig een beetje afleiding met de gele lamp

todayjoday zei

Kringloopwinkel bij een parkeergarage in Zwolle?????
WAAR WAAR???
Waarom weet ik dat nou weer niet?!??
Broeierige groet.

emmel-prutsemieke zei

Brengt weer kleur in je leven

Yes We Are Open zei

De gele items komen naar je toe. Wat een prachtstuk wederom.
Gaat het weer met je voetje en je katje?

Denise zei

Sterkte met je voet en kat! De gele lamp zal je vast en zeker wat opvrolijken;-)

Poesie Oh Hi! zei

Ach ja, je hoeft natuurlijk ook niet bij alles direct naar de dokter te rennen. Hoewel, dat rennen had in jouw geval toch niet gegaan als ik het goed begrijp ;-) Gave vondsten weer! gaat het inmiddels met Bazooka ook weer wat beter?

Evarommeltjes zei

Ai dat is wat minder met je voet en de kat. Hopelijk gaat het weer snel beter!
Je lamp is weer prachtig. Ik vind die kleur geel ook altijd super mooi!

MiM zei

Jij en lampen... Volgens mij ben je een erg verlicht persoon :) Liefs MiM

Riri zei

Auw! Beterschap met 't pootje en Bazooka! Groetjes Riri

Een dotje wat zei

Beterschap voor jullie twee!
En die lamp komt vast wel ergens van pas hoor ;-)
xx Marieke

Lovely Tough Cookie zei

Hoe is het nu met Bazooka??
Zo vervelend als je lieveling ziek is.

Pillen geven aan de kat, ik weet er alles van helaas.
Hier ook een zieke kat, waarschijnlijk aan de nieren.

Je steekt ons nog allemaal aan met je gele lampen!! Haha.

Unknown zei

Beterschap!!! Zo'n mooie lamp kun je toch niet laten liggen :)!!! Fijne avond!

methartzielvansil zei

Hopelijk gaat het beter met je voet en met je kat-zielig. Zag die vocht-opéénhoping eruit als een blaar??? En coole vaas-by the way xxx Sil

Bienemize zei

Mooie vaas!
En lamp :-)
Ik hoop dat het met jullie beidde weer beter gaat!!
(en waarom vind ik nou toch nooit lampen ??)