zondag 23 juni 2013

Snapshot sunday

Het is er weer tijd voor; de afgelopen week in snapshots.

Ik zag; 
- mooie wolkenluchten, roze luchten en oranje luchten (afgelopen avond). 
- melkpakken als versiering in een dorp
- snailmail op de deurmat van een vriendin!
- een geweldig vw busje (bij een teleurstellende rommelmarkt :))
- mezelf fietsen op de fiets van m'n moeder op de warmste dag van het jaar (tot nu toe natuurlijk)
- mijn eigen fiets achter de vers gebeitste stoeltjes met kussentje met daaromheen zelfgenaaide hoesjes ;)
- en eindelijk kon ik tot laat buiten zitten! (met blote benen dan he..zonder het koud te hebben..Dat was toch afgelopen week? ;))

Ik vond afgelopen zaterdag veel verschillende schatten. Ik hoop dat ik de tijd vind om ze even te poetsen en op de foto te zetten. Het motorcircus is weer in town en dus ben ik druk met mijn vrijwilligerswerk. Ik moet dus even kijken of het lukt en anders volgende week maar :)
Iedereen een fijne nieuwe (en hopelijk zonnige) week gewenst!!



7 opmerkingen:

Sjaantje zei

Mooie plaatjes! Mooie kussentjes heb je gemaakt!

Els04 zei

geweldig fijne beelden!!
liefs Els

MiM zei

Gave lucht-foto's! Liefs MiM

elv's zei

prachtige foto's!!! de tweede is echt mijn favoriet... wow.. zo mooi!!!

Bienemize zei

Heerlijke buiten foto,s!!!!!!!
En jij weer veel plezier he met de motors :-)

Regina zei

Mooie luchtfoto's! En veel plezier met je vrijwilligerswerk. Ik kan me ergere dingen voorstellen ;)

Yes We Are Open zei

Mooie luchtfoto's. Soms vergeet je ze dat de lucht elke dag anders. Ik ben heel benieuwd naar je koopjes! Want je scoor echt hele mooie dingetjes:-)