vrijdag 21 juni 2013

O summer...

..Where art thou?
Waar zijn ze toch gebleven. Die eindeloos lange zomers? Goed goed, ik weet wel dat de zomer pas begonnen is hoor, maar ik verlang zo naar heel veel dagen mooi weer! In mijn herinnering zijn de zomers eindeloos en lang. Elke dag naar het openlucht zwembad, ijsjes eten, buiten spelen... Hoe zit dat in jullie herinnering?
Tegenwoordig heb ik het gevoel dat er af en toe een paar mooie dagen zijn en dan weer dagen rotweer. Maar goed, ik ben nog optimistisch :) we zullen wel zien!
Een heel goed weekend gewenst!

16 opmerkingen:

Een dotje wat zei

Haha, geweldig... En herkenbaar, dat ook.
Misschien denken we gewoon dat vroeger alles beter was? Of we letten toen niet zo op het weer en speelden altijd buiten, zon of geen zon? Vroeger leken de ijsjes trouwens ook veeeeel groter ;-) Hoe dan ook, ik verlang ook zo naar een échte zomer!
Fijn weekend xx Marieke

**Chantal** Forms and Finds zei

Vroeger..we worden er een beetje melancholisch van hè?! Als een lange zomer betekent zoals de afgelopen dagen dan hoeft dat voor mij ook echt niet. Hier was het ruim 36C, beetje heel erg veel... Maar van die fijne relaxte dagen, laten we zeggen..23C, héérlijk. Hahaha en ohja, ik idd zo nu en dan last van mijn hormonen. Op dit moment trouwens niet hoor. ;P Mooi weekend!

Els04 zei

Fijn weekend! Enne: dankzij jou heb ik een nieuwe verslaving! Ik kocht vanmiddag een tweede bloempot-hoofd-meisje :D

Unknown zei

hoe jonger je bent, hoe langzamer de tijd gaat dus lijken de zomers langer te duren. Het schoolplein lijkt groot en als je nu gaat kijken is het maar een klein pleintje..

fijn weekeinde :-)
liefs, Ellen

Chrissie en Heidi zei

Zooooo herkenbaar! Dat zie ik dan maar als 't mooie van jong zijn; in je beleving is alles eindeloos! Pff...maar ik blijf heeeelll hard hopen dat we nog ergens ECHT zomer krijgen! Superleuke slinger trouwens :-)

Fijn Weekend!

Denise zei

Het klimaat is inderdaad erg van slag, ik vrees dat we genoegen moeten nemen met ' uitschieters' in het weer :-( Dus....als het dan mooi is, ervan genieten :-)
Een kleurrijk weekend,
Denise

Maggie zei

Vroeger waren we helemaal niet bezig met het weer. We speelden gewoon en waren de hele vakantie aan het genieten. Veel meer onbewust...
En weet je, ik probeer dat nu ook zoveel mogelijk te doen. En regen, onweer, wat is er lekkerder dan een verfrissende bui na al die warmte??!! =)

Ik voelspriet zei

Ja dat gevoel heb ik ook steeds, iedere dag zwemmen inderdaad!

Indruk zei

Ik denk ook wel een terug aan die tijd hoor en die was helemaal niet slecht:. Toen speelde de hele buurt buiten, had je nog gewone kinderpartijtjes thuis, at je zelfgemaakte ijsjes uit tupperware vormpjes, kon je nog lekker voor een kwartje snoepjes kopen zucht..... Pascale X

Stephanie zei

In mijn herinnering waren het ook eindelood lange lange zomers! Maar je slinger is geweldig!

methartzielvansil zei

Oh-cool slinger. Mooi-zelf gemaakt??? Tja-en die zomers van weleer...ik mis meer de onbezorgde gevoel van de zomers van vroeger. Lekker verzorgd-niets om je de druk te hoeven maken. Geen werk-druk: gewoon lekker luieren. Tja-dat mis ik. Goed weekend Marsje-xxx-Sil

prentje zei

Ha, goeie slinger! Enne, ik had inderdaad de Ikea mini-meubels op internet langs zien komen ;-)

Sweet Sienna Hope zei

Ik lijk net hetzelfde te denken, ravotten buiten, ijsjes eten, de zon leek er veel vaker te zijn. deze ochtend opnieuw grijs en somber, zonnetje waar zit?? fijn weekend

Bienemize zei

Dan maar de zomer binnen halen toch!!

Regina zei

Het is niet alleen je gevoel. Het weer is echt behoorlijk veranderd de laatste jaren. En ik mis de zomer ooooook! :(

Poesie Oh Hi! zei

Als ik aan mijn zomers van vroeger denk dan denk ik aan door de sproeier rennen in de tuin en het zwembad opzetten en vullen met (veel te) koud water! Dan denk ik aan heerlijk zwemmen in de natuurplas en ijsjes eten van de Italiaanse ijssalon bij ons in de stad. Heerlijk! Ik denk eigenlijk niet dat er vroeger zo heel veel meer mooie dagen waren. Wat ik wel zeker weet is dat we toen een stuk jonger waren allemaal. En kinderen onthouden nu eenmaal meer de leuke/fijne dingen dan volwassenen. Zouden we best een voorbeeld aan kunnen nemen :)