dinsdag 9 juli 2013

Thrifty tuesday

Hier ben ik weer met de vondsten van afgelopen tijd. Zondag waren er weer tal van rommelmarkten in de buurt. Samen met mijn zus ben ik naar een aantal geweest. De opbrengst was mager: ik vond er een rood visje, een stinkend rubber piepkonijn met gewonde poot die al in mijn paas-decoratie-doos zit, een ijsjesvorm van tupperware (je raadt het al; die staat in de diepvries) én ik vond de toet-en-taart kalender van uitgeverij Snor.
Bij een discount-opkoop-uitverkoop winkel vond ik nog Het snelle taarten boek van Snor en een opbergmap van Marimekko.
De rest komt bij de kringloopwinkel vandaan; het fifties fruitmandje, een wandplakkette (plaquette, vooruit) van Wiinblad, 2 punnikvrouwtjes en 2 blikken van Ira Denmark.... En toen bedacht ik me dat ik de twee andere blikken van Ira en Tomado ook nog niet had laten zien, dus die heb ik er ook maar even bij gezet :)
Oja, vergeet ik bijna de egel! Hij is van Bay en je kan het gebruiken om tuinkers op te laten groeien :)
En nu ga ik even de zon in! Fijne dag!



20 opmerkingen:

Unknown zei

De winkeliers hadden het zeker al apart voor je gezet ? super geslaagd.
het visje, het roze blik en de punnikpopjes kwijl kwijl kwijl...

:-)

Poesie Oh Hi! zei

Geweldig vrolijke vondsten! Leuk!

MiM zei

Een magere opbrengst noemt ze dat! Ik vind die blikken echt super! Liefs MiM

Regina zei

Haha, nou, ik kan merken dat je al geroutineerd bent, want ik vind het alles behalve magere opbrengst. Leuke spullen weer!

Sjaantje zei

Goed geslaagd! Prachtige blikken zeg!!

Zaanse Zolder zei

ow zucht.... die blikken !!!! Zoooooooo gaaf!

Riri zei

Zo, weer bijgelezen en gekeken! Leuk spul heb je weer gescoord. En wat betreft verslaving; ik heb een wisselverslaving... Dan weer tape, dan weer lapjes, dan weer planten... Haha! Therapie? Nee joh, gewoon van genieten en af en toe opruimen.
Groetjes Riri

Karlijn zei

Wow, de toet en taart kalender. Die vraag ik voor mijn verjaardag! Mooie spullen weer hoor. Ik ben toch zo benieuwd hoe jouw huis eruitziet!

Katrien zei

Druk " gekringloopt " .
Ahhh, daar komen die blaren dus van.

Mi Joya zei

Mooie blikken!
Oh en die egel heb ik ook, een kleintje en een grote, ik vroeg me al af wat de bedoeling ervan eigenlijk was :)
Ik kocht ze in de kringloop omdat ik ze mooi vond als decoratie...

merula zei

die egel had ik vroeger ook :)
Ik vind trouwens 'wandplakkette' een erg mooi woord.....

Een dotje wat zei

Allemaal zeer nice! :-)

Een huis in de straat zei

Je bent een echte schattenjager! Bij onze kringloopwinkel zijn nooit (of toch niet wanneer ik ga kijken) zo'n mooie toffe dingen te vinden

Indruk zei

Wat ben je goed geslaag! heerlijk he? het is altijd afwachten waar je mee thuis komt dat vind ik altijd zo leuk. Pascale X

todayjoday zei

Hahaha,.. goed zo 1950!
Jij dan 1960? Ja Vera en de Oosterpoort daar kwam ik toen ik nog thuis woonde. Mooi paars blik heb je gevonden die hadden wij vroeger ook. Voor de chips en borrelnootjes.
Groet,

Zoete Kers zei

Mooi allemaal! En oh wat is dat toch verslavend he? ;-)

Rowan - Rebels maar Romantisch zei

Die egel voor tuinkers is superlief. :D

emmel-prutsemieke zei

o die egel had ik vroeger ook!

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Raya zei

Amai! Mooi, echt mooi!
Die dozen zijn super!