woensdag 17 juli 2013

Ciao!

Hoewel de titel van het bericht anders doet vermoeden, ga ik niet op vakantie naar Italië (helaas!) Wel ga ik even op een blogbreak. Even wat boeken lezen ofzo. Ik heb nog wel een stapeltje liggen :) waarschijnlijk krijg ik nog niet eens 1 boek uit, want ik val steeds in slaap wanneer ik probeer te lezen. (Zelfs wanneer ik niet in bed lees)
Ik blijf wel een beetje de blogs lezen, anders krijg ik weer zo'n achterstand én ik vind het natuurlijk gezellig om even virtueel op bezoek te komen :)

Dan verlaat ik jullie nog met een kleine shoptip; bij kruidvat zijn leuke 'boekjes' te koop met stickers en etiketten. Je kan niet zien wat erin zit, dus het was voor mij een gok, maar het is echt leuk wat erin zit!

P.S. Sulley van monsters en co zag ik bij de kringloop staan. Ik heb nog spijt dat ik em achter heb gelaten en dat hij al verhuisd is... ;)

Geniet van het mooie weer!

41 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Je hebt gelijk, even lekker rustig aan. Zou ik ook moeten doen, ik doe teveel. Die etiketten/stikkers heb ik een paar maanden geleden gekocht. Eerst eentje omdat ik niet wist wat erin zat en toen de andere 2 versies ook, te leuk echt!

Blauwe Druijffjes zei

Heerlijk he? Geniet van je vakantie!
Ook ik ga het wat rustiger aandoen... genieten van het weer, het gezin enz...

Karlijn zei

Zo, jij hebt heel wat te lezen. Geniet van je break!

Unknown zei

Ik vroeg het al eerder maar waarschijnlijk aan mijn penvriend no-reply blogger, mag ik jouw adres??! Fijne ( al dan niet) leesvakantie!

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Ik vroeg het al eerder maar waarschijnlijk aan mijn penvriend no-reply blogger, mag ik jouw adres??! Fijne ( al dan niet) leesvakantie!

Unknown zei

Ik vroeg het al eerder maar waarschijnlijk aan mijn penvriend no-reply blogger, mag ik jouw adres??! Fijne ( al dan niet) leesvakantie!

lien zei

Pfoeh, ga je al die boeken lezen? lekker relaxed! Geniet!!

Iris Vank zei

Geniet ervan!!

Regina zei

Je hebt helemaal gelijk! En een fijn stapeltje boeken heb je daar. Geniet ervan!

Unknown zei

oh wat een leesvoer.. en van dat in slaap vallen, hihi dat heb ik ook, het werkt TE ontspannend :-)

Bienemize zei

Geniet maar lekker van je break!!!
droom dan maar lekker over Italië als in slaap valt :-)

Sandra zei

Geniet van je blog-break en veel plezier met het lezen van die hele stapel boeken. Nu met het mooie weer gaat dat vast lukken!
Fijne vakantie!

Malou zei

Geniet ervan!

merula zei

ik zou de boeken als onderzetter gebruiken hoor voor je cocktail en bakje chipjes ofzo.....
Ben toevallig maandag naar die nieuwe film monsters university geweest! Was funny :)
Fijne vakantie!

Mi Joya zei

Geniet ervan!!
Hier nog geen stickers te zien in 't Kruidvat maarja België komt altijd wat achter heb ik al begrepen...

todayjoday zei

Ja Ciao,..
Leuke boeken heb je er tussen zitten.
Fijne vakantie,
Groet.

Belinda zei

Lekker lezen met olijfjes, bolognesechips en salami binnen handbereik ;-)))
Fijne break!

MARTINE'S BLOG zei

Zo, grote plannen met lezen. Heerlijk!!! Ik lees alleen met vakantie helaas en loop achter met blogs lezen. grr.. te druk.
Maar goed ga weer mijn best. Fijn weekend vast!

methartzielvansil zei

Beste Marsje-geniet van blog-breakje en van al die boeken die je gaat lezen. Oh my-heb er geen geduld voor. Mooie zomers en zonnige dagen gewenst-xxx-Sil

Poesie Oh Hi! zei

En gelijk heb je! Geniet er van!

Els04 zei

Ik zou beginnen met eten, bidden en beminnen! zalig boek!
genieten maar, liefs Els

Evarommeltjes zei

Een fijne blog break!

Miss Creatuurtje zei

Je mag daarna je stapeltje naar mij brengen, véééél leesplezier en wakker blijven hoor! Enjoy!!

Denise zei

Lekker lezen en genieten van het prachtige weer, veel plezier!

Stephanie zei

Geniet ervan!! Lekker lezen (of in slaap vallen ;)...)!!

Anoniem zei

En?? Alle boeken al uit?
De boeken van Tess Gerritsen kan ik je zeker aanraden. Heerlijk spannend!! En ze lezen zo fijn weg.

todayjoday zei

Nou nou,...lange blogbreak heb je.
Alles goed aan die kant?

Blauwe Druijffjes zei

Hey... school weer begonnen... weer tijd om te gaan bloggen?! Ik mis je wel hoor!

Unknown zei

Hoi, ik kan je mail-adres nergens vinden, dus dan maar even zo:
Bij mijn mini give-away (kaartje) op instagram waren 4 nederlanders zo lief om een commentaar te achter te laten. Helaas hebben jullie het kaartje niet gewonnen maar omdat ik zo graag post verstuur wil ik er toch nog 4 extra versturen binnen Nederland;-) Dus als je me je adres even mailt, komt er een kaartje jouw kant op! Dus in-officieel heb je een kaartje gewonnen, dus psssst;-)
Lieve groet,
Celine (atelier-spunk op IG)

Unknown zei

oja: je kunt mailen naar: info@celineschroeder.nl

ByBarbera zei

Hoeveel boekjes heb je al uit?
Ik mis je wel. Lang geen posts van Mars meer gezien.
Alles oke hoop ik!!

methartzielvansil zei

Zijn de boeken al uit-?-xxx-Sil

merula zei

hihi ik wilde ook eens even vragen hoe het nu zat met al die boeken....

Lorecreatief zei

Ik mis post from Mars :-( Boeken nog niet uitgelezen? Hopelijk alles goed daar!

emmel-prutsemieke zei

Ja ik vroeg me ook af, zijn die boeken nu nog niet uit?

Kim zei

hahaha.... hier kwam dezelfde vraag in me op, maar zal hem nu natuurlijk niet meer neerzetten hier...

Bedenk dan nog maar 's iets origineels ;)
Hoe gaat het met je? Ik mis die praatjes & plaatjes van Mars!!
Warme groetjes

Blauwe Druijffjes zei

Joehoe! Hoe is het met je?!

vaNNien zei

Hee lieve Mars, we missen je!! Kom je nog terug??
Pleasssssse??!!
Liefs, Nadine (tisvanjikkes)

todayjoday zei

Leef je nog?

emmel-prutsemieke zei

kom je nog eens iets vertellen?