maandag 8 juli 2013

Garden sweet garden

Ik zit even van het mooie weer te genieten en geef mijn voeten wat rust. Ik heb namelijk 5 blaren verspreid over mijn voeten, dus ze mogen wat rust :) Ze zijn schijnbaar niet gewend aan mijn zomerschoeisel. Heeft iemand anders daar ook last van? (Ik heb het zelfs met teenslippers hoor...)
Oh zomer, wat fijn dat je er eindelijk bent!

Leuk trouwens om te lezen waar jullie je partners hebben ontmoet! Misschien moet ik maar een festivalletje doen deze zomer ;)

11 opmerkingen:

Chez Chouke zei

Pffff ja
Ik had die Swedish Hasbeens gekocht ( twee oaar, eigenwijs als ik ben) doen pijn man! Dus maar weer slippers mee in de tas, voor als het niet meer gaat. Wie mooi wil zijn...

lien zei

Oh zoveel last van mijn voetjes! Ik kan ook niet tegen zomerschoenen en niet tegen op blote voeten lopen...terwijl ik het zo graag doe! Lang leve de gympen :) enne.. op naar de festivals!!

Zaanse Zolder zei

ai ai je arme voetjes... Ik loop ook het liefst op laarzen hoor, of op Birkenstocks maar dat ziet er nou niet altijd elegant uit. Ik heb nu bij de Primark gympjes gehaald die errug veel op Allstars lijken alleen kosten ze maar 8 euro en die zitten écht heerlijk!

Regina zei

Ik heb er geen last van, maar het lijkt me heel vervelend. Toen ik vanmorgen vroeg de hond uit ging laten, had ik wel last van het felle licht. Was ook een beetje teveel van het goede op dat moment. Maar ik klaag niet. Zou niet durven ;)
Ik hoop voor je dat je blaren snel weggaan!

Poesie Oh Hi! zei

Noooo! Blaren zijn naar! Heb er gelukkig zelf niet zo snel last van maar ALS ik er dan een heb dan is het ook gewoon net alsof er een soort 2e hoofd uit mijn voet groeit. Anyway, super naar dat je er zo veel hebt. Hoop dat je je nu weer een beetje kunt verplaatsen.

P.s. mocht het op het festival niet lukken dan kun je komende winter natuurlijk altijd nog gewoon via internet wat uitzoeken :P

Els04 zei

Beterschap aan de voetjes!!

Een dotje wat zei

Beterschap lieve voetjes van Mars! ;-)

Bienemize zei

Helemaal geen last van,kon ik maar het hele jaar op slippers :-) (dat zou natuurlijk best kunnen maar ja ik hou dan weer niet van koude voeten :-)
Prachtige vondsten ook weer!!

Indruk zei

Wat vervelend van die blaren. Misschien zijn je schoenen te groot waardoor je wrijving hebt? Ook sokken van katoen of wol zijn beter geloof ik zodat je geen natte voeten krijgt wat weer voor blaren zorgt. Pascale X

Jantine zei

Dat heb ik ook elk jaar weer. Ik draag mijn slippers dan ook zo lang mogelijk door als mijn voeten er eenmaal aan gewend zijn ;-)

emmel-prutsemieke zei

compeed is de oplossing, kan je ook preventief aanbrengen