dinsdag 2 juli 2013

Thrifty tuesday

Zo, ik ben weer een beetje in het land der levenden. Het was een goed motorsport weekend en een legendarische TT! Qua opbrengsten voor het goede doel is het ook prima verlopen! Het was alleen wat winderig en nu zit ik met 'puffy' ogen en een snotneus...maar ach, als dat alles is ;)
Toen ik voor m'n vrijwilligerswerk even borden moest halen bij de kringloopwinkel, kon ik het niet laten om ook nog even snel voor mezelf te snuffelen...en tadaaa! Ik vond weer eens wat (ik heb ook wel eens een dag dat ik niks vind hoor, wees gerust! Die dagen zijn er trouwens vaker, dan de dagen dat ik wel wat vind)
Ik vond; 2 vaasjes (nog meer?! ja!) en een schilderij/prent van J. H. Lynch, genaamd Tina. Volgens mij is het wel wat verkleurd, maar het is nog steeds een prachtig plaatje! Zoals je op de onderste foto ziet heeft het al een plekje aan de muur gekregen :) 
Het oranje olifantje kwam met de post en werd vriendjes met z'n groene soortgenoot. Zoet he?! ;)


18 opmerkingen:

Chrissie en Heidi zei

Lovely stuff...again!! Fijn om te horen dat ook jij soms met niks naar huis gaat ;-)

Saskia zei

Oh & een West-Germany vaasje! Goede vondsten!!
xoxox

Mariël zei

Goeie vondsten! Staat erg leuk zo!

Els04 zei

MOOOOOiiii!

Zaanse Zolder zei

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa mooi !
enne.... geen gele lamp?

Yes We Are Open zei

Ohh, Tina ziet er wel exotisch uit:-). Ik denk hoe meer je kringloopt hoe minder je vindt.

Karlijn zei

Die olifanten zijn te gek!

**Chantal** Forms and Finds zei

Mooi plaatje zeg, al die fijne dingen samen zo! Je hebt weer prachtige dingen weten te vinden en de olifantjes zijn ook al zo leuk! Het is nog goed vol te houden hoor, dank je! :) Vind 't alleen zoooo spannend: Wanneer??? Hahaha, ja je blijft kopen voor je kindje. Gisteren wéér wat online besteld, oepsie. ;) Fijn dat de TT goed en leuk verlopen is. Fijne week verder!

methartzielvansil zei

OH Mars(je): een heel cool schilderij-die had ik ook niet laten liggen! I love gypsy-lady's. Hopelijk is je verkoudheid snel over-mooie week-xxx-Sil

merula zei

ik vind het een behoorlijke pikante mevrouw die je daar hebt hangen....

Unknown zei

De zigeunerin...
ik kocht ze altijd op en verkocht ze op marktplaats voor 15 euro per stuk.
ze zijn erg gewild. leuk dus !!

Indruk zei

Wat een leuke vaasjes, je bent goed geslaagd! pascale x

Denies overseas zei

Mooie spullentjes!:)

Poesie Oh Hi! zei

Wauw die print is echt gaaf zeg!

Anoniem zei

Wat een fijne spulletjes weer!

Een dotje wat zei

Super! Die olifantjes zijn geweldig :-)

Regina zei

Dat meisje doet me denken aan die huilende-kinderen-schilderijtjes. Een beetje dezelfde stijl. En verder weer erg leuke aanwinsten!

Bienemize zei

Tina is cool!!!
En mooi dat jij het leuk hebt gehad,(jammer van het gesnotter,maar he het mooie weer komt eraan :-))