donderdag 4 oktober 2012

Are you ready to rumble!

Jaaaaaaa ladies and ladies!
Daar is de uitslag dan van de gele giveaway!
Speciaal voor dit moment vond ik gisteren ook nog een gele typemachine (want ik had alleen een lichtgroene typemachine en dat kan natuurlijk niet)
Ik heb de namen getypt.
Nummertje ervoor gezet.
En toen wist ik eigenlijk niet hoe ik een naam moest trekken :)
Dus toen heb ik maar een berichtje op facebook geplaatst. De uitslag:..... onderaan....
































Nummer 13 zei de eerste reageerder! Dat is dus Een kloddertje roze hier, gefeliciteerd! Je mag me mailen op squab85 bij hotmail.
En oh oh oh Chez Chouke...bijna! :)

20 opmerkingen:

ByBarbera zei

Nah, zat ik er 6 plaatsen vandaan!
Bijna! ;)
Gefeliciteerd kloddertje roze!! Leuk!

**Chantal** Forms and Finds zei

En ik had al een plekje vrij gemaakt hier voor al die fijne spullen van jou... :( Jammmerrrr!! ;P
Maare, mevr. Kloddertje, gefeliciteerd natuurlijk! :D

MiM zei

Wat een leuke manier! Gaaf die gele typemachine! Word een kloddertje roze nu een kloddertje geel, denk je? Bedankt voor het organiseren van de leuke give away! Liefs MiM

merula zei

boehoehoe..... De laatste keer dat ik checkte was 13 nog een ongeluksgetal.

Huis lief huis zei

Te gekke gele typemachine!!!

Zoete Kers zei

Gefeliciteerd kloddertje roze!!!

Chrissie en Heidi zei

Gut, wat een geweldige typemachine!!! En de felicitaties voor mevrouw Kloddertje!

Chez Chouke zei

Ik pies weer naast de pot hihi

Mi Joya zei

Ahaaa!! Da's es een andere manier van nummerkes trekken :)
Proficiat aan de winner!!

Poesie Oh Hi! zei

Haha wat een super toffe (en crossmediale) manier van loten!! Je gele typemachine is echt tof! Ik had er precies zo een maar die heb ik in een vlaag van verstandsverbijstering vorig jaar weg gedaan... STOM!

emmel-prutsemieke zei

Veel plezier met dat geel! Toch een mooi vlaggenlijntje achter die mooie gele typemachine:-)

Lovely Tough Cookie zei

Nou dat is leuk voor een kloddertje GEEL!
Lekker zonnig in de herfst.
Je giraffe is ook schattig.

lien zei

Haha, ik zie dat ik niet eens heb meegedaan, lekker suf, dacht dat ik me had ingeschreven, haha. maar gefeliciteerd voor de winnaar!!

Guy en Dina zei

Kei goe gedaan!!! Enne ik was blijkbaar ook niet ingeschrevn duh...

HeppieHermpie zei

Tja.. er kan er maar één de winnaar zijn! Had ik maar eerder moeten reageren. :) Groetjes Xx

Blauwe Druijffjes zei

Droog?! Hier regent het voor mijn gevoel al dagen... blegh!
Maar gelukkig breng jij wat zonneschijn met je gele tiepmasjien... hij is prachtig!

prentje zei

Gefeliciteerd! Enne, volgende keer hopelijk meer geluk voor Chez Chouke...

Lorecreatief zei

Hoera voor de winnaar! Leuke typemachine trouwens. Geel is zo'n fijne kleur!

jolanda zei

Gave gele typemachine :-) en hiep hiep voor de winnaar ;-)

een kloddertje roze hier zei

You make my zondagochtend! Kloddertje is zo blij als een kind ;)
Joehoepieeeeeeeee.