dinsdag 31 juli 2012

Pink, purple and blue

Blauw, paars en roze, dat zijn de kleuren in mijn tuin.
Van gele bloemen houd ik niet zo. Witte bloemen mogen op zich wel in mijn tuin, maar ik heb ze schijnbaar niet :) (en ik moet ook zeggen, mijn tuin is nou niet het toonbeeld van vruchtbare groei enzo, alles gaat dood of wil niet echt groeien... behalve het onkruid, want dat tiert welig!) (Ik vraag me ineens af of ik nu heel veel verkeerde uitdrukkingen heb gebruikt :) Je mag het zeggen hoor!...)







16 opmerkingen:

Anoniem zei

Die teckel is echt te leuk!!!!

Mi Joya zei

Dat zijn ook mijn favo kleuren in de tuin!
Leuk die teckel! Ik zag deze week een roze poedelgieter in de Action & heb al spijt dat ik hem niet meegbracht heb :)

Els04 zei

Wat ne schonen hof! Geniet er van!!!
Liefs Els

**Chantal** Forms and Finds zei

Ik vind jouw tuin er super uit zien. Ook dat plekje om te zitten, heel gezellig!! En ook ik ben fan van die teckel...Over honden gesproken...ja die van ons is me er één..hij kan ook heel chagrijnig in de lens van de camera kijken hoor, hahaha. Fijne week verder! :D

**Chantal** Forms and Finds zei

Volgens mij heb ik een beetje problemen met jouw "plaatsen" knop, hahaha. Van de week ook al... Solly :P

Chez Chouke zei

Haha, niet vruchtbaar noemt ze dat! Enne...die blauwe manden, heb je daar gaatjes onderin gemaakt?

Lisanne van de Klift zei

Ziet er heel mooi uit voor een tuin vol met onkruid ;-)

lien zei

Mooie plantjes, mooie kleuren. En leuke teckel inderdaad :-)

Unknown zei

Leuk tuintje... en idd een leuke teckel!

Bosliefje zei

Nou, vruchtbaar genoeg zo te zien! Ik heb een regenboogtuin, ik vind te veel planten leuk :)

Bienemize zei

Super tuin!!

Ik heb mijn "nieuwe"tuin laten doen, Oftewel ik mocht me er niet mee bemoeien en moest de schuur opruimen haha!!
Je begrijpt totaal geen groene vingers hier!!

sillie zei

oh ik ben een warhoofd alle kleuren staan door elkaar :-)
als ze tenminste niet al te gretig door mijn 2 kabouters geplukt worden....

Tante Cupcake zei

Wat een gezellige tuin heb je. Toevallig heb ik deze kleuren ook in mijn tuin + een beetje wit. :)

vaNNien zei

Wat heb je een gezellige tuin zeg!! Hier ook veel paars en blauw. Ook wat roze floxen en naast een paarse ook een witte vlinderboom. Ehm geel...denk denk. Ja vrouwenmantel, maar verder niet.
En nu ik er ook nadenk, ik kies ook nooit voor geel.

noofs zei

Zo te zien is er niks mis met jouw tuin hoor :-)) Het ziet er allemaal supergezellig uit!

Lorecreatief zei

Geweldig idee om planten te stoppen in die wasmanden :-)