zondag 7 april 2013

Snapshot sunday

Vandaag weer de snapshots van afgelopen tijd.

* Ik at mijn paasontbijtjelunch van mijn nieuwe bordje van de vliegende tijger (ik zag het bordje bij Planet Fur voorbij komen en vond het te gek! toevallig ging mijn zus richting het westen en nam wat exemplaren voor mij mee ;))

*Om de lente te vieren mocht er een gratis ijsje gehaald worden. Mijn moeder vond het stom dat ik ging, maar hey, ik ben toch een echte nederlander?! GRATIS ijs! Ok ok, er waren alleen maar jongeren die een ijsje haalden....maar ik voel me nog jong ;) ("Ook met spikkels mevrouw?" "Jaaaa graag!")

*Ik kocht via internet 2 mooie klokkies en daar had ik geen banden bij gekocht. Omdat ik niet wist welke maat ik moest hebben en omdat ik kleuren moeilijk kan inschatten via het beeldscherm. En ik dacht; die bandjes koop ik wel even snel... Nou...die zijn hier dus niet te koop he?! :) Daarom moest ik vandaag naar Groningen, waar het toevallig koopzondag was. En er waren ook nog verschillende markten... Hoe gezellig is dat!

*Op 1 zo'n marktje kocht ik het blauw/paars-rode band welke op de foto te zien is (rechtsachter). De bedoeling is dat mijn zus een vest voor mij gaat haken en dat ik dan de band langs de randen maak.

*Ik kwam er deze week ook achter dat Bazooka graag direct op het matras ligt. Dus geen sprei tussen hem en het matras alstublieft! Gelukkig heb ik niet vaak logees ;)

Zo, nu ga ik even kijken naar de eerste motorrace van het seizoen! :D Ik kom snel weer langs! (ook bij jullie!)


16 opmerkingen:

Janina - Elke dag zaterdag zei

Gezellig berichtje! En jouw horloge, top!!!

Janina - Elke dag zaterdag zei

Dubbeltop, het zijn twee horloges zie ik nu, leuk!

Mi Joya zei

Leuke plaatjes!!!
En ohhhh ik wil naar de Tiger!!!

Lisanne van de Klift zei

Super leuk klokkie! En dat bordje, te leuk!

Fijne week!

Liefs Lisanne

Unknown zei

Shit! 'Die zijn leuk' was vandaag in Groningen he?! Ik ben het helemaal vergeten, door het prachtige weer de hele dag buiten geweest. Nou ja, ik heb voorlopig ook nog wel genoeg inspiratie :P

Kim zei

Gezellige snapshots!! Dat bordje, geweldig, zeg.

Rianne van der Waals zei

Super plaatjes en vrolijk die horloges, laat de lente en zomer maar komen!!!

Aankleedpopje zei

Hihi, leuk allemaal.

Bienemize zei

Gezellige plaatjes weer !!!
Mooie klokjes!!
En bordje!

Anoniem zei

Wat een mooie foto's! Dat lijkt me een heerlijk weekend geweest :) (en zeg nu zelf, als je gratis ijs krijgt... dan kan het sowieso niet meer stuk toch? ;P)

Een dotje wat zei

Wauw, wat een gaaf horloge! Fijne nieuwe week!! Liefs, Marieke

Stephanie zei

Wat een gezellig berichtje! Hoezee voor ijs!

Mireille zei

Fijn horloge he,
ik draag m al een tijd met veel plezier.
Vooral leuk dat je kunt afwisselen.

Denies overseas zei

Wat een gezellige foto's! En dat horloge.. Heel cool! Weet niet waarom ik je nog niet volgde, maar bij deze :)

Sas zei

Ik loop een beetje achter want een uit-huis-gaande-oudste-zoon (zie je de traan?)
Cool bordje....beker....heb je het schaaltje en de onderzetter ook? ;-)
xxSas

Miek zei

haha...ik was ook een gratis ijsje gaan halen hoor! wat een heerlijk gezellige foto's :)