maandag 24 september 2012

I feel like hibernating

Herfst, een mooi woord met 4 medeklinkers achter elkaar, maar wat een verschrikkelijk niet zo fijn seizoen vind ik het toch! De regen en wind, ik word er niet blij van en ik zou eigenlijk meteen maar een winterslaap willen inlassen. Dat bracht me op het idee om op Etsy het woord 'hibernation' in te toetsen en op zoek te gaan naar kunstwerkjes. Het resultaat zie je hier:

1.  DanitaArt 2. Augustwren 3. Karlikanehendrickson
4. SEMillustrations 5. Cloedraws 6. Phizzwizard
7. Puikeprent


22 opmerkingen:

Lisanne van de Klift zei

Leuk!!! Mooi werk! Toen vanmorgen de regen tegen het raam sloeg, wilde ik ook ERG graag VER wegduiken onder de dekens! Helaas.. toch maar aan de slag gegaan :-)

Liefs Lisanne

Chez Chouke zei

Het is mijn lievelingsseizoen ( nou ja de zonnige variant van de herfst dan). Ik hoop dat je toch een beetje geniet!

Chrissie en Heidi zei

Oooh wat fijn!!! Voor mijn gevoel is iedereen in bloglandia altijd lyrisch over de herfst, except me!! Maar valt mee dus :-). Ik vind hibernating echt een geweldig mooi woord en ja, ik krijg er spontaan zin in ;-)

Joh, die herfst komen we ook wel weer door! (Oh wat klinkt dat nonchalant...net echt!)

Sterkte ;-)

Lovely Tough Cookie zei

Wel hele mooie hibernations zeg.

Tis ff wennen aan de herfst he!? Maar dat gaat goed komen hoor. Wees lief voor jezelf.

Zoete Kers zei

Zzzzzzz..... Krijg slaap..... ;-)
Leuke plaatjes!

Fijne avond!

lien zei

Haha, ben dol op de herfst! Zou liever in januari en februari een winterslaapje doen als het echt zo heel koud is! Maar van die mooie plaatjes krijg je vast weer goede zin! Liefs Carolien

HeppieHermpie zei

Tja, we ontkomen er met z'n allen niet aan. Het is echt herfst.. wat een wind en regen he. Wij hebben hier kaarsjes aan en de wind loeit. Truste alvast. ;) Liefs, Herma

Unknown zei

Ik ben best fan van de herfst, maar dit jaar mocht 'ie wel wat later komen. Een klein dutje om de zomerdromen wat op te rekken is dus best op z'n plek.

ByBarbera zei

Ohja, een winterslaap! Fijn! En dan van onder de dekens af en toe naar buiten kijken hoe hard het waait en dan heel gelukkig zijn onder die dekens!

**Chantal** Forms and Finds zei

Je weet zo ondertussen wel wat ik er van vindt, dus daar zal ik verder niks meer over zeggen, hihhihi... Wil wel even zeggen dat je weer leuke plaatjes uitgezocht hebt en dat ik je veel sterkte toewens voor aankomende week want ik geloof dat je bakken met regen gaat krijgen...sorry! ;)

Lorecreatief zei

Oh ik houd zo van de herfst :-) Voor mij is dit genieten ;-)

maarnietvangrijs zei

Helemaal met je eens. Ik probeer uit alle macht niet moe en depri te worden van dit seizoen, maar pffffffff..... ik wil zomer!! Goed idee, zo'n winterslaap. ;-)

emmel-prutsemieke zei

Ik wil het liefst van al terug naar de lente zodat het snel weer zomer is, hoeveel keer nog slapen?

merula zei

wat een mooi woord 'hibernating'.... Nog nooit gehoord ook eigenlijk (en me er ook niet zo in verdiept). Ik hou het liever bij een middag dutje zo af en toe!
Leuke collectie zo van etsy.

Janina - Elke dag zaterdag zei

En ik geniet zo van de herfst, tenminste als het niet regent hoor. Die mooi gekleurde blaadjes, die heerlijke frisse wind...ik geniet ervan en hoop een beetje van mijn 'genieten' naar jou te kunnen sturen met deze reactie :)

Liene zei

Ja, doe mij ook maar een winterslaap! Fijne spullen om je heen, helpt wel om de bare, koude en donkere wintertijd door te komen ;-) Een fijne dag voor jou!

Mi Joya zei

Oh van Danita heb ik zelf enkele kleine kunstwerkjes en ook een ring! Supermooi vind ik haar illustraties...
Troost je, hier hetzelfde mottige regenachtige, winderige weer!!
Succes! (want het zal nog wel een eindje duren die herfst en winter...)

MiM zei

Wat een super plaatjes! Ik ben dol op de herfst, maar heb op dit moment ook wel zin in winterslaap... Liefs MiM

Bienemize zei

Zullen we samen mar een winterslaap houden dan :-)
Ik accepteer alleen kou en sneeuw in december en verder niet haha

Poesie Oh Hi! zei

Lol, hoe verzin je het. Maar wel heel erg leuke vondsten zo! :)

Poesie Oh Hi! zei

Hoiii, Even in antwoord op je vraag op mijn blog :) Zo'n kastje zit perfect! Ze hebben er namelijk heel goed over nagedacht en bij de schenen een plankje gemaakt wat je omhoog kunt klappen zodat je genoeg beenruimte hebt. :-) Ik heb er vanmorgen foto's gemaakt maar ik zie nu dat ik die niet naar je kan sturen. :)

Riri zei

Ha, wat leuk! Mooie 'beelden' gevonden :-)