maandag 18 juni 2012

Allegaartje #2

Hierbij weer een allegaartje van de afgelopen week (of misschien stiekem nog iets langer geleden...)

De hor die ik had gekocht was eigenlijk net iets te krap voor mijn deuropening. Ik kocht een leuk kanten gordijn bij Ikea, sloopte de gekochte hor (magneten en magneetband eruit) en maakte dat in het kanten gordijn. Voila; een nieuwe hor en het staat ook nog leuker! (helaas vindt Mauser het nog net zo eng als het zwarte horgordijn dat ze niet echt kon zien...deze ziet ze wel, maar ja...)

Het krukje kocht ik ook bij Ikea en beitste ik koningsblauw. Bazooka moest het even uitproberen.

Ik maakte een snorrenmans schuimpje.

Ik verfde mijn nagels maar weer eens. Dit keer watermarble. Nadat ik bij Bien had gezien dat zij het kon, besloot ik dat ik het ook moest kunnen ;) Ik bakte er vrij weinig van en ik geloof dat ik het niet vaak ga doen, wat een rotwerk!

Ik lag onderuit bij de bloedbank, maar ik ging niet onderuit! Gelukkig maar, nu is de vorige ervaring van bijna flauwvallen weer opgeheven :)

En ik verwende mezelf afgelopen weekend met brood, ei en spek/ham.







10 opmerkingen:

**Chantal** Forms and Finds zei

Ziet er toch hartstikke leuk uit jouw nagels zo?! Vind ik wel hoor!! Leuke kleur dat krukje, enne....spek en eitjes gaan er bij mee ook altijd goed in, vind ik zoooo lekker!!! Fijne week Marcha, maak er wat moois van! :D

**Chantal** Forms and Finds zei

mee of mij....bijna het zelfde toch? *oeps foutje*

Bienemize zei

Nou goed gelukt toch!!!!!!!

Het krukje vind ik ook heel mooi!!
En je broodjes lekker en .....het is weer een fijn rommelig blogje geworden. x

Chrissie en Heidi zei

Je hor vind ik briljant!!! Verder een doddig krukje zo en je nagels...hoe krijg je dat in vredesnaam voor elkaar!

Chez Chouke zei

Coole hor, kruk, nagels, alles! Coole u!

Mireille zei

Supernagels!!

MiM zei

Die nagels zien er wel fantastisch uit! En wat goed opgelost met de hor. Crea! Liefs MiM

sillie zei

oh jah geweldig joh die nagels, ik deed het ook al eens met mijn bakvisje enne de 2 de keer gaat t al gemakkelijker hoor!!!

merula zei

lastige dingen die horren....
En koningsblauw! Is niet alleen een mooie kleur ook nog eens een mooie naam... Ik lego-blauw trouwens ook wel toepasselijk bedenk ik nu.
Het schuimpje is erg grappig. Was het ook de bedoeling om er een snorremans van te maken? Of was het een toevallig floepje?

Irène zei

Hoera voor donoren! :-)
En ik vind je nagels ook mooi gelukt hoor. Ben wel benieuwd hoe dat spullie werkt.