dinsdag 6 december 2011

Kringloop vondsten / Thrifty finds

Getverdemme, toen ik net met Blogger begon kon ik de foto's zo verplaatsen, maar nu lukt het me voor geen meter... ik wou graag de kerstige dingetjes bij elkaar zetten.... en natuurlijk de bladzijden van het boek.... maar goed, nu dus even een zooitje ongeregeld, ook leuk ;)
Mooie kopjes
Alles van de kringloop! (oh behalve de kaarsjes, die trouwens moeilijk te vinden zijn in een leuk kleurtje. Ik kan alleen rood, wit, en creme vinden... kerstboom-kaarsjes zijn het...) Is dat engeltje niet te gek?!
Mooi blikje van Rang

Bladzijde uit het Richard Scarry boek

Ok, dit heb ik dus niet gekocht, maar ik ben wel benieuwd naar wat het is. Iemand die het weet?? (ja, rechts is een beker, dat weet ik hahaha) Ik kwam zo'n zelfde figuurtje ook bij een andere kringloop tegen...
Nog een schattig trommeltje
En oude tijdschriften met breipatronen voor babies. M'n vriendin is net bevallen en een andere staat op knappen... wie weet staat er nog wat in :)
Leuke kerstkaarten van Dick Bruna
Nog een pagina uit het Richard Scarry boek
En uiteindelijk het boek zelf :)

11 opmerkingen:

Sjaantje zei

Wauw je bent goed geslaagd!!

sillie zei

wauw dat boek var richard is altijd leuk :-) en kerstspulletjes ben ik ook gek op

Chez Chouke zei

Leuk, wat een geluk! En die kaarsjes: ik kocht er laatst bij zo'n antroposofische winkel (juffrouw Pollewop in Dordrecht) die had veel kleuren en het zijn van die zaligruikende bijenwaskaarsjes, mmmm. Ik gebruik ze altijd in de klas, mogen de kinderen hun leeftijd in aantal kaarsjes zelf aansteken...en uitblazen.

Iris Vank zei

O wat een goede aankopen! Met name de mokken vind ik geweldig. (En grappig, ik vond bij de kringloop juist wel die dunne kaarsen in leuke kleurtjes ;))

Eefje zei

Die mokken zijn super! En hebben ze bij de hema geen kaarsjes in alle kleurtjes van de regenboog?

Vanessa zei

Ik vind het Rang blikje erg moooi!!

Mireille zei

Goeie mokken,
en het rang blikje vind ik helemaal leuk!

prentje zei

Wat een supervondsten!!!!

't Gras van de Buren zei

Ow, wat een leuke dingen! Die bekers zijn super leuk..
Hier viel het rondje kringloop tegen, terwijl ik vorige week ook heel leuke dingen heb kunnen vinden.
Ik baal alleen nog steeds dat de vrouw voor mij gewoon de toet en taartkalender van uitgeverij Snor kocht :( Ik heb de prijs bewust vermeden!

't Gras van de Buren zei

Ow, en wat de kaarsen betreft.. Ben je bekend met de winkel Tiger? Daar hebben ze heel betaalbare kaarsen in alle kleuren.

Anoniem zei

Leuke vondsten!! Vooral die set tassen zijn super!!

Syl (http://mi-joya.blogspot.com/)