donderdag 14 maart 2013

Voorjaar

Ik kijk reikhalzend uit naar de lente. Zo erg dat mijn nek er bijna zeer van doet!
Elke ochtend als ik de gordijnen open doe en naar buiten kijk zie ik weer een vers laagje sneeuw... Gelukkig schijnt de zon wel af en toe en zijn de dagen niet zo heel donker (vooralsnog, de weerberichten voorspellen niet veel soeps..)
Wel heb ik het voorjaar een beetje in m'n bol; ik ben aan het opruimen :)
Én ik heb gek gedaan en kocht nog vier hazen en 1 kuiken van de Hema. Yeah, I really went overboard men!

Maar vertel eens.... wie van jullie weet wanneer het nou écht lekker weer wordt? Met het liefst temperaturen  van boven de 10 a.u.b.


Welkom nieuwe volgers/lezers! 
Even in het algemeen; ik kan een beetje onoplettend zijn. Dus als ik je nog niet volg en je wilt dat wel graag...zeg het dan even :)

23 opmerkingen:

Unknown zei

kijk mars...
zo vind ik pasen wel leuk
zoals jij die takken hebt versierd met spullen van de HEMA
heel leuk zo naast die landkaart !!

mooi weer ? tja, ik vind dit het lekkerste weer dat er is en verlang niet naar de lente hihi. oke, het buiten zijn is leuk, langer licht, maar verder... prima temperatuurtje zo rond de nul graden :-)
xxx

Andrea zei

oh ja, ik wacht ook zo op de lente! hopelijk komt ie snel! :)

Ambela zei

ik volg je blog graag en jij volgt mij niet. nou kan het zijn dat je daar ook helemaal geen zin in hebt. dus ik ga nu niet zeggen, mevrouw Mars gaat U mij eens volgen, dat wil ik zo graag. Maar mocht het aan je aandacht ontsnapt zijn, volg me gerust. je bent welkom. o,ja vind je landkaart erg leuk. ik ben aan het bieden geweest bij de meester maar tot op heden zonder succes.

Maaike zei

Nog ff.. We oefenen in leven bij de dag ;)
Maar je paastak is super!
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

...C o w R o a d... zei

Ha, die hazen en dat kuiken zijn geweldig! Ik doe helemaal niets aan Pasen, maar ik moet zeggen dat dat hoekje bij jou er erg gezellie uit ziet! :-)

Ellebel zei

Ik heb ook zo gehad met die kou, en okay de zon schijnt nu dat scheelt. Maar ik wil het toch ook wel eigenlijk minstens 15 graden hoor. Half april ben ik jarig, en soms kan ik dan in de tuin zitten......maar hopelijk toch eerder dit jaar.
Superleuk spul weer bij de HEMA he??

Groetjes van Ellebel

**Chantal** Forms and Finds zei

Lol, hey you missy who went overboard, haha... :P Ik zou WILLEN dat ik je kon zeggen wanneer het beter weer word. Ik SNAK er ook naar. Speaking of the Hema, ik was daar gisteren ook even en zag al die rubberen slippers hangen welke ik van Havaianas in de kast heb liggen. Oeh, wat kijk ik daar naar uit, om die dingen weer aan mijn voeten te hebben. Om het verhaal niet te lang te maken..kuch..ik vind jouw tak heel leuk geslaagd zo! :D

Chez Chouke zei

Oh ik ben ook zo aan het opruimen, en dat terwijl ik daar zo een hekel aan heb! Nou ja, profiteer er maar even van, van die stemming ;-)

Evarommeltjes zei

Wat een leuk hoekje zo! Gaaf zo naast de landkaart en ik krijg meteen zin om langs de hema te gaan ;-)

Chrissie en Heidi zei

Aaaah...wat hangt je hazen en kuikenfamilie daar doddig te hangen! 't Ziet er echt super gezellig uit! Ik leg me maar neer bij al die sneeuw, neeee, dat klinkt te mooi, ik NEGEER het en zorg dat het binnen lente lijkt, net als jij!

Els04 zei

tegen 15 augustus zal dat qua temperatuur wel lukken ;)

Denise Beckand zei

Nog steeds geen mooi weer buiten, maar binnen heb je er een kleurige boel van gemaakt!

Kleurrijke groet,
Denise.B
PS. Op mijn blog kleurverhalen/kleurpaletten ....misschien leuk om te volgen?

Malou zei

Ik hoop ook dat het heel snel lekker weer wordt!

merula zei

de verhouding 4 hazen en 1 chick??

Kim zei

supertoffe kaart!
(en hoe meer versieringen hoe vrolijker...in dít geval)

en hmmmmm de temperaturen...
meeste kans in m'n dromen vannacht ;)

Bienemize zei

Oh daarom heb ik dus zo,n last van mijn nek :-)
Gezellig hoekkie zo!!

Mi Joya zei

Ik ben ook al in opruimmodus hoor! En wat mij betreft was het 2 weken geleden al 20° :)

todayjoday zei

Wat ziet het er toch gezellig uit
in het Noor´n van`t land!
Dan maor een stiefe nek,.. hahaha

Blauwe Druijffjes zei

Boven de 10 graden.... ik dacht zelf meer aan boven de 15! Kom maar op!

Leuk hoekje zo!

Lisanne van de Klift zei

Lekker voorjaarsplaatje! Ik kijk met je mee :-)

Poesie Oh Hi! zei

Wel, ik kan u mededelen dat het op donderdag 21 maart 2013 in mijn woonplaats 12 graden gaat worden. Wel met regen en zonder zon. Maar 12 graden! En wat ik ook heul heul heul erg fijn vind om te zien is dat vannacht in principe de laatste nacht vrieskou gaat worden! jeej! Maar och... niets zo veranderlijk als het weer ;) *Einde weerbericht* ;)

ByBarbera zei

Zal ik je even 15 graden opsturen?
Of 20 graden, ook goed, gewoon in een envelop. Dat als je het open maakt....
Hmm, moet toch ooit goed komen.
Ik vind je 4 hazen en 1 kuiken echt hilarisch. Waarom deze verdeling, vraag ik mij dan af.

Anoniem zei

Ik kijk ook uit naar de lente en hopelijk komt deze nu toch wel snel. Helaas lijkt er aan de sneeuw en de kou voorlopig nog geen einde te komen.

Fijn weekend!