zondag 26 februari 2012

Dit weekend...































Maakte ik alweer cupcakes (donderdag eigenlijk al...)

Bevolkten kleine mannetjes en vrouwtjes mijn verjaardagstaart. (dit was dan op vrijdag, maar dat hoort toch stiekem al bij het weekend??)

Gingen we zomaar even een uurtje bowlen (helaas maar 2 strikes..) en daarna speelden we een spelletje monopoly. Daar heb ik maar geen foto's van gemaakt....

Lag Bazooka weer eens heerlijk languit gestrekt op de bank.

En vandaag doe ik lekker rustig aan....hoewel ik straks nog wel op de Wii + dansmat wil 'spelen' :)

En natuurlijk; iedereen bedankt voor de felicitaties, zo leuk!!

11 opmerkingen:

jolanda zei

Wat een superleuk bordje waar die prachtige cupcake op staat :-) en die taart ... geweldig, mmmmm.

Mireille zei

Beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd!!!
Heerlijk weekend zeg!

Mi Joya zei

Dat klinkt gelijk een leuk verjaardagsweekend!
Die kaarspoppekes zag ik op etsy staan ook! Iets van 20€ voor het setje!
Hihi jij ook een wii-ster? Ikke ook! Ik probeer zoveel mogelijk op mijn balance board te staan! Is het dansen tof?

MiM zei

Die taartpopjes zijn geweldig! Klinkt als een heerlijk weekend! Geniet ze nog even! Liefs MiM

Chez Chouke zei

Oh ja die taartpoppetjes vind ik ook zooooo leuk....zucht.....♥

´t Gras van de Buren zei

Jaaa, de taartpoppetjes zijn inderdaad fantastisch. Zo wil ik wel 4 keer per jaar jarig zijn!
Ziet er uit als een leuk en feestelijk weekend!

mamutopia zei

Jeej, dat klinkt leuk allemaal! En die taart ziet er gezellig uit :)

merula zei

was het disco-bowlen!? :)
(ik zal niets zeggen over de kaarshouder-poppetjes ;)

SophieSweetVintage zei

Nog van harte gefeliciteerd!! Heerlijke taart had je zo te zien :)

Liefs!

vanessa zei

beetje laat maar nog van harte gefeliciteerd!

Anki zei

Dat was een heerlijk weekend zo te zien! :) Fijn dat je verjaardag zo'n succes was!